XXx

image22

Gaawh har på två röda fåttt årets TJOCKASTE förkylning. bara för att jag relaksat lite nu när skolan snart är slut så kommer det, tjong! Frreak...det kliar och dunkar i näsan. Det dunkar värre än snoop doggy doggs´ heavy beats. Och då dunkar det rejält haha...nae. Dropp it like its hot. I näsan, bokstavligen. Men jag är inte bitter jag har ju trots allt min briljanta kur mot förkylning:
    C-vitamin brustabletter.
JAH fear no more! Ni förstår säkert av ovanstående att jag alltså snart kommer att bli frisk.
//imbecill
 

Kommentarer
Postat av: klara

snygg blogg:) ha en fin kväll!

2008-06-03 @ 19:33:37
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: klaus

...bring it all back to you!

2008-06-06 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0